Sopimusehdot

SOPIMUSEHDOT

1. Liikuntajäsenkortti on voimassa määräaikaisena valinnan mukaan vähintään yhden kalenterikuukauden tai erikseen sopimuksessa ilmoitetun ajan esim. 1kk, 3kk tai 12kk, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassaolevana yhden kalenterikuukauden irtisanoutumisajalla (= voimassa irtisanoutumispäivästä seuraavan kuukauden viimeiseen päivään) tuolloin voimassaolevin asiakashinnoin, mikäli uutta määräaikaista sopimusta ei tehdä. Jäsenkortti on aina henkilökohtainen. Väärinkäytöksestä veloitetaan 100 eur/tahallinen väärinkäytöskerta kortin omistajalta. Alle 18-vuotiaan sopimuksen allekirjoittaa huoltaja.

2. Paperilaskussa laskutuslisä on 8,00€/lasku. E-laskulisä on 0,8€/lasku (=toimisto-/osamaksulisä). Etukäteismaksut (käteismaksut, liikuntasetelit ym.) tulee suorittaa 21 päivää ennen laskun eräpäivää. Muodostunutta E-laskua tai paperilaskua ei voi jälkikäteen maksaa asiakaspalveluun. Asiakas on itse vastuussa E-laskun aktivoinnista klubin henkilökunnan ohjeidenmukaisesti. Mikäli E-laskua ei ole aktivoitu vähintään 21 päivää ennen laskun eräpäivää on klubi oikeutettu paperilaskutukseen (laskutuslisä 8€). Ennakkoilmoituksena veloituksista toimii tämä jäsensopimus. Pyynnöstä jäsenellä on oikeus saada ennakkoilmoitus ennen jokaista veloitusta (kustannukset tästä veloitetaan jäseneltä).

3. Yrityssopimustapauksissa sopijapuolet ovat Hyvä Kunto -klubi ja palvelun ostanut jäsen. Yritys korvaa jäsenen harjoittelusta yrityssopimuksessa määritellyn määrän, jonka suuruuden jäsen klubille kertoo. Mikäli jäsen eroaa yrityssopimuksen alaisesta työpaikastaan tai yritys lopettaa yrityssopimuksen mukaisen osuuden maksamisen, on jäsen viimekädessä vastuussa maksusuorituksista.

4. Hyvä Kunnon Platinajäsenyyden (Jousto/Kanta) vaihtaminen muuhun tuottamaamme palveluun: esim. kehoanalyysiin, kuntotestiin, solariumiin tms.: etukäteen sopimalla voi jäsen vaihtaa käyttämättömät kuukaudet vuodesta johonkin muuhun palveluumme: esim.: yksi käyttämätön CMS -kuukausi = yksi kehoanalyysi tai 5 x solarium. Jälkikäteen vaihto onnistuu tekemällä 12 kuukauden Platina -jatkosopimuksen (vaihtotarjous ei koske muita kuin Platina Jousto- ja Kanta-jäsenyyksiä). Myös ostetun palvelun vaihto toiseen kokonaisarvoltaan samanarvoiseen liikuntapalveluun onnistuu kesken sopimuskauden.

5. Liikuntasopimuksen irtisanominen: mikäli jäsen haluaa lopettaa sopimuksen on hänen kirjallisesti ilmoitettava asiasta yksi (1) kalenterikuukausi ennen sopimuskauden loppua, esim. sähköpostitse. Toistaiseksi voimassaolevassa sopimuksessa on yhden (1) kalenterikuukauden irtisanomisaika. Irtisanoutuminen tehdään aina kirjallisesti toimipistevastaavan kanssa, jolloin irtisanottu sopimus päättyy kirjallisesta irtisanomispäivästä lukien seuraavan kuukauden viimeisenä päivänä. Lopettaminen edellyttää kaikkien jäsenkorttien (kansainvälinen, kansallinen, uimala yms.) palauttamista, palautuksesta saa kuitin. Kanta-asiakkuuksissa on aina määräaikainen peruskausi esim. 12kk. Määräaikaisuuden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana silloin voimassaolevin jäsenhinnoin. Määräaikainen jäsenyys on sitova puolin ja toisin, mutta mikäli asiakas haluaa irtisanoa jäsenyyden syystä tai toisesta kesken määräaikaisen sopimuskauden, on jäsenyyden irtisanomisaika yksi (1) kalenterikuukausi. Asiakkaalle lasketaan tällöin jäsenyyden ennenaikaisesta irtisanomisesta purkukulu, joka on 29,95€/4vko jäsenyyden voimassaolon ajalta. Asiakkaan tulee maksaa myös saamansa kanta-asiakkuusedut. Ostettu määräaikainen liikuntapalvelu voidaan myös vaihtaa kokonaishinnaltaan vastaavaan muuhun palveluumme sopimuksen loppuosalta, mikäli ostetulle liikuntapalvelulle ei ole käyttöä. Sopimuksen irtisanominen kesken määräaikaisen keskeytyksen ei ole mahdollista, vaan jäsenyyden tulee olla aktiivisena vähintään yhden kalenterikuukauden ajan keskeytyksen jälkeen.

6. Liikuntasopimuksen keskeyttäminen: toistaiseksi voimassaolevan liikuntasopimuksen (Hyvä Kunto - Jousto-asiakkuuden) voit keskeyttää seuraavin ehdoin: keskeytyksestä on sovittava etukäteen kirjallisesti toimipistevastaavan kanssa esim. sähköpostilla. Keskeytyksen voi aloittaa aikaisintaan jo laskutetun maksukauden päätyttyä. Sopimuksen irtisanominen kesken määräaikaisen keskeytyksen ei ole mahdollista. Keskeytys on aina määräaikainen (min.4vko) tai pitkäaikaisissa tapauksissa (max 12kk). Keskeytyksen jälkeen käyttöoikeus sekä veloitukset käynnistyy automaattisesti. Viive keskeytysilmoituksesta sen aktivointiin on vähintään 21 päivää. Sopimuksen irtisanominen kesken määräaikaisen keskeytyksen ei ole mahdollista, vaan jäsenyyden tulee olla aktiivisena vähintään yhden kalenterikuukauden ajan keskeytyksen jälkeen.

7. Hyvä Kunto Kanta-asiakkuuden (määräaikainen 12kk sopimus) keskeyttäminen (max. 12 kk): pitkäaikaisen sairauden (yli 2 kk), raskauden tai armeijan takia jäsenyys voidaan keskeyttää määräajaksi. Keskeytysturvan aktivoimiseen on esitettävä kirjallinen todiste. Keskeytys ei lyhennä maksullista peruskautta. Myös sovittua maksusuunnitelmaa voidaan muuttaa kesken sopimuskauden. Jäsenyyden irtisanominen ja keskeyttäminen tehdään aina kirjallisesti toimipistevastaavan kanssa, jolloin sopimusmuutoksesta täytetään tarvittavat lomakkeet. Force Majoure -tapauksissa myös muunlainen kirjallinen ilmoitus hyväksytään kunhan se sisältää riittävät tiedot, tarvittavat liitteet ja henkilökunta on kirjallisesti vastannut ilmoitukseen. Keskeytysturva aktivoidaan samoin ehdoin kuin kohdassa kuusi (6).

8. Klubin jäsenellä on oikeus vastikkeetta tuoda ystävä vieraaksi klubille. Vieraan tulee aina täyttää klubin vieraskortti. Saman vieraan saa tuoda klubille vastikkeetta yhden (1) kerran. Vierailusta tulee aina sopia etukäteen klubin asiakasneuvojan kanssa. Tämän jälkeen vieras maksaa hinnaston mukaisen palveluhinnan käynneistään. Tahallisesta virheellisestä käynnistä (=kortin luvattomasta käytöstä) veloitetaan kortinomistajaa 100,00€/käyntikerta+ 8 € laskutuslisä. Kortin katoamisesta on heti ilmoitettava henkilökunnalle.

9. CMS Travelpass - kortilla asiakas voi vierailla CMS -ketjun muiden paikkakuntien ja maiden vierailuoikeusklubeilla veloituksetta (+ pantti á10€/kortti). Yhteiskorttiohjelmaan kuuluvat Suomen CMS -klubit löytyvät osoitteesta www.cmsclub.fi ja koko maailman klubit www.cms-travelpass.com. Travelpass -kortti ei oikeuta vierailuun oman talousalueemme sisällä tai muilla Hyvä Kunto-ketjun klubeilla. Hyvä Kunto-ketjun kaikki toimipisteet saa käyttöönsä ainoastaan Platinakortilla. Platina-asiakkaan erikoistarjous: Hyvän Kunnon Platinajäsenellä on mahdollisuus lunastaa itselleen myös uimaloiden käyttöoikeudet (+ lisäksi korttipantit: á40€/kortti). Hyvä Kunto varaa oikeuden muuttaa tätä lisäetua, etu-uimalat vaihtelevat kausittain.

10. Kuntokeskus varaa itselleen oikeuden muuttaa sopimuksen etuja ja ehtoja. Ehtojen muutoksista ilmoitetaan jäsenistölle 2 kuukautta ennen muutosta. Mikäli jäsenen etujen on katsottava hänen kannalta olennaisesti huonontuneen, voi jäsen irtisanoa sopimuksen välittömin vaikutuksin 1 kuukauden kuluessa siitä, kun muutoksista on ilmoitettu salin ilmoitustaululla tai muuten paikassa, jossa muutoksen käsittämistä asioista tavanomaisesti ilmoitetaan. Mikäli jäsen ei ole irtisanonut sopimusta kuukauden kuluessa siitä, kun asiasta on asianmukaisesti ilmoitettu, katsotaan asiakkaan hyväksyneen muutokset.

11. Muista myös ystäviäsi saamillasi ystävälahjakorteilla/-passeilla (3 kpl liikuntalahjakortteja).

12. Kampanjatarjoukset ja tutustumislahjakortit. Kaikki Hyvä Kunto Kuntokeskusten tarjouskampanjat edellyttävät sopimuksen normaalihintaista määräaikaisuutta. 1 kalenterikuukausi, 12kk tai erikseen sopimuksen mainitun ajan. Tutustumislahjakortit 25€, 30€, 50€ tai muu sopimuksessa mainittu summa hyvitetään asiakkaan aloituskaudessa. Tutustumisedun lunastaminen edellyttää myös yllä mainittua määräaikaisuutta, joka on aina vähintään yksi normaalihintainen kalenterikuukausi. Katso tarkennus kalenterikuukauden irtisanomisajasta kohdassa 5.

13. 30 päivän vaihto-oikeus (määräaikaiset 12kk sopimukset). Mikäli elämäntilanteesi vaihtuu tai mielesi muuttuu voit vaihtaa tällä sopimuksella ostamasi liikuntapaketin 30 päivän sisällä ostopäivästä seuraaviin palveluihimme: 5 x 45 minuutin hieronta á45€/krt tai 3 x PT –ohjauspalvelu á75€/krt tai 450 minuutin Solariumkortti á0,50€/minuutti (+pantti 10 €/kortti). Vaihtotarjouksen hinnoissa on jo huomioitu mahdollisesti saamasi lahjakorttien tms. arvot. Vaihtotarjousta tai kampanjatarjousta ei voi yhdistää muihin saamiisi kampanjaetuihin tai -tarjouksiin. Ennen vaihtoa jo käytetyt PT-palvelut tms. palvelut laskutetaan erikseen.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

https://www.checkout.fi/ehdot-...Nämä toimitusehdot ovat voimassa 26.3.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Liikuntakeskus Feelfit Oy
Keskustie 9-11
05400 Jokela

040 535 3002
asiakaspalvelu.jokela@hyvakunto.com
www.hyvakunto.com
2119557-2

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapana toimii Checkout Finland Tästä likistä pääset tutustumaan palvelutarjoajan maksuehtoihin

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Liikuntakeskus Feelfit Oy
Keskustie 9-11
05400 Jokela

040 535 3002
asiakaspalvelu.jokela@hyvakunto.com
www.hyvakunto.com
2119557-2

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit